Verzenden & retourneren
VERZENDING & RETOURNEREN
Verzending
Wij gaan voor een uitstekende service en daarom sturen wij al onze bestellingen met PostNL.
Retourneren
Zijn de producten niet naar wens? Dan kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Let op: de retourkosten zijn wel voor eigen rekening, deze zullen niet vergoed worden.
Hoeveel dagen heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?
Na je aanmelding van herroeping, heb je 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. Wij raden aan om je bestelling zo snel mogelijk retour te sturen om het proces zo voorspoedig mogelijk te laten verlopen.
Mocht je tijdens een actie een gratis product hebben ontvangen en wil je de bestelling retourneren, vergeet dan niet de volledige bestelling retour te sturen, inclusief het product dat je gratis hebt ontvangen. Is het gratis product niet retour gestuurd, dan zullen deze kosten alsnog in rekening gebracht worden.
Je artikelen retourneren? Volg dan onderstaande stappen:
1. Stuur een email naar [email protected].
2. Geef hier aan wat je wilt retourneren en de reden van retourneren.
3. Vermeld de besteldatum, ordernummer, orderbedrag, telefoonnummer en voor- en achternaam.
4. U kunt uw bestelling retour sturen o.v.v. uw ordernummer. De kosten voor het retour sturen zijn voor u!
5. Stuur je bestelling terug naar;
Verhuisdozenvoordeel
Archangelkade 43
1013 BE, Amsterdam.
Zodra we de artikelen retour hebben ontvangen, ontvang je zo spoedig mogelijk het bedrag (aankoopbedrag en kosten heenzending) terug op je rekening.
Belangrijk: Geretourneerde artikelen dienen compleet, niet gebruikt en onbeschadigd te zijn.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing dat je de overeenkomst wenst te herroepen, van ons terug. Als je slechts een deel van jouw bestelling retour stuurt dan worden de leveringskosten voor de heenzending niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk met een ander betaalmiddel hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor de terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met de terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug inclusief de verzendkosten van je bestelling. Let op! De kosten voor retourzending worden niet vergoed.
Moet ik betalen voor de retourkosten?
Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant.
Waardevermindering
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Heb je toch nog een vraag?
Neem dan gerust contact met ons op via de mail: [email protected] of bel naar 020-2474100 op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur.